Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2010 15:13 - Абитуриентски бал или криворазбраната цивилизациа (в нов стил)
Автор: gecy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1213 Коментари: 2 Гласове:
1



Не искам да натрапвам мнението на когото и да било - просто споделям моята гледна точка!
Приключиха и тазгодишните абитуриентски тържества. Факт, от който съм много доволна! Не ме разбирайте погрешно - и аз съм суетна, но в определени граници. Това обаче, което видях за тази една седмица не беше панаир на суетата, а просто някакво криво огледало на радостта и безгрижието! Не разбирам потребността на хората да правят събирания на родата до десето коляно, заради простия факт, че детето им вече е взело някаква диплома . Ангажират се ресторанти, оркестри и т.н. ... Като споделих мнението си с по-близки хора, те казаха, че това се получявало защото, видиш ли , комшията/колегата така направил за детето си, и те така решили - да не са по-назад ... и най-якия довод : Какво ще кажат хората! Луд да станеш!
Разбирам да събереш най-близките си хора - да почерпиш, да се повеселите - това-онова ... ама чак сватби ?
Както и да е!
На добър час на младите!
Яко им дупе на старите!
А на мен - не ми обръщайте внимание - само си дърдоря!
До скоро! :)



Тагове:   бал,   нов,   стил,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
27.05.2010 15:38
Е то нормално да правят подобни изпращания. В днешно време 80-85% от отрочетата са взели дипломите си след кански мъки и клизми и то на фона на програма, много по- елементарна отколкото навремето. Как няма да се радва родителското тяло...Милото идиотче успяло да документира, че има мозък, нещо, което напоследък е под силно съмнение... Всъщност достатъчно е да види човек как се обличат днешните абитюриенти /или както там държат да се изписва думата/, както и как се държат...оттам нататък няма нужда от коментар, мисля аз.
цитирай
2. silverlining - Съгласна:
27.05.2010 19:03
voinyt написа:
Е то нормално да правят подобни изпращания. В днешно време 80-85% от отрочетата са взели дипломите си след кански мъки и клизми и то на фона на програма, много по- елементарна отколкото навремето. Как няма да се радва родителското тяло...Милото идиотче успяло да документира, че има мозък, нещо, което напоследък е под силно съмнение... Всъщност достатъчно е да види човек как се обличат днешните абитюриенти /или както там държат да се изписва думата/, както и как се държат...оттам нататък няма нужда от коментар, мисля аз.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gecy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 64416
Постинги: 33
Коментари: 33
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031