Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2010 15:09 - Eddie Izzard, британски хумор или една вселена
Автор: gecy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 805 Коментари: 1 Гласове:
1



Простете несвързаните ми "журналистически напъни", но отдавна ми се ще да направя нещо подобно.
Та ... Еди Изард !
Откъде ли да започна ...
Чичко Гугъл ще ви даде по-точна и пълна информация от мен, но пък това, което ще ви разкажа е от първа ръка - какво ще кажете, а?
След като "открих" Еди Изард бях напълно обсебена от всичко, свързано с него - шоута, интервюта, филми, негови явявания в благовторителни организации ... всичко, което можете да си представите !
Е да - хубаво, ама в пустата България ...знаете колко трудно става всичко ... Трудно - да, но не непостижимо ! Разбрах, че започва Британското турне на Еди през ноември и какв мислите - разбира се - купих си билет ! Резервирах полет и нощувка и ...
Решена да видя на живо този прекрасен Човек ( казвам го с увереност ) стегнах куфара и заедно с мои приятелки ( удивителни същества ) хайде на Лондон!
Шоуто .... о, шоуто ....
Прекрасен театър - Лирик театър - в центъра на Лондон ! Тълпи от хора, оживено дискутиращи какво ли не ... обединени от тънкия хумор, изпъстрен с микс от исторически, политически, религиозни, географски, зооложки ... и какви ли още не препратки! Всичко, за което си помислите, погледнато сякаш през калейдоскоп, калейдоскопа на Еди Изард! Толкова разнородна група от хора ... почти спиритично изживяване! Два часа попивах всяка негова дума - смеех се с глас ( допивайки водката си ) и същевременно не вярвах, че това е истина! Идваше ми да се ощипя ( и мисля, че го направих) ...
Двата часа минаха като две секунди ... фиууууу ...
Не си мислете, че това е всичко! О, не драги зрители ! След представлението заедно с още двайсетина "фена" ( не я обичам тази дума, но ... ) стояхме пред задната врата на театъра . Измина около половин час, студа беше неописуим, но си струваше! ЕДИ ИЗЛЕЗЕ ! Учтиво поздрави всички, благодари за присъствието ни - попита дали ни е харесало представлението ( що за въпрос ??? ) и каза, че ще отговори на всички наши въпроси и би се снимал с всеки, който пожелае ... Когато дойде и моят ред - му казах, че съм от България (това е единственото, което можах да отроня - бях се превърнала на каша) и той заинтересовано каза "О, България! Надявам се престоят ви тук да ви хареса!" Това беше - край! Дори не можех да си кажа името! Ужас !
Но ... стига ми тая награда ....
Радвам се , че споделих сбъднатата си мечта с вас !!!
Животът е толкова красив! Вярвам в нас - хората!
Cake please !

image




Тагове:   хумор,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - redhead
03.02.2010 15:32
HILARIOUS!!! Уникален!!! Не се бях смяла с глас така отдавна:))) Благодаря, че ми показахте още един талантлив и уникален човек. Жалко, че хуморът му звъчи така само на английски. Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gecy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 64357
Постинги: 33
Коментари: 33
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031